Teenused

Kliendikesksust tugevdavad teenused aitavad Sinu ja kliendi vahel luua pikaajalisi koostöösuhteid.

Mis on kliendikesksus?

Kliendikesksus on ettevõtte toimimise viis ja ettevõtte kultuuri väljendus. Kui ettevõte toimib kliendikeskselt, luuakse alus suurepärase kliendikogemuse kujunemiseks.
Kliendikesksuse valemis on kolm olulist tegurit: strateegiline fookus, töötajakogemus ja kliendikogemus. Seega seab kliendikeskselt tegutsev ettevõte esmalt fookusesse inimesed (töötajad ja kliendid), ehitab oma strateegia üles tulenevalt nende vajadustest ning seeläbi loob väärtust ka omanikele.

Mis on kliendikogemus?

Kliendikogemus on kliendi sisemine ja subjektiivne vastus tema otsesele või kaudsele kontaktile organisatsiooniga – see on organisatsiooniga seotud kogemuste summa.

Ettevõttes saab kliendikesksust arendada läbi nõustamise, koolituse, töötubade, ekspertiiside, mobiilse juhi kaasamise ja mentorluse. Võta ühendust ja leiame Sulle ja Su ettevõttele parima lähenemise.

Teenused, mis aitavad kliendikesksust (p)arendada

Kliendikesksuse arendus; Kliendikesksuse teenused
Foto: Katri Rohesalu

Ekspertiisid |Ettevõtte kliendikesksus, kliendikesksust toetavad kompetentsid, kliendikogemuse mõõtmise süsteem

Koolitused |Kliendikogemuse juhtimise meistriklass, tailor-made koolitused

Töötoad | Klienditeekonna kaardistamine, hea suhtlemise tava

Konsultatsioonid |Kliendikeskne strateegia, mõõdikud, klientide tagasiside süsteem, klientide rahulolu uuring jne.

Mobiilne juhtimine |Ajutine kliendikogemuse juht