“Kui Sa pole juba kolm päeva midagi lugenud, muutub Su jutt igavaks.”
Hiina vanasõna
Selleks, et minu jutt igavaks ei muutuks ja teadmised uueneksid, hoian silma peal mitmetel allikatel. Näiteks Forbes, McKinsey, Customer think jne. avaldavad regulaarselt erinevaid artikleid ja uuringuid. Lisaks on palju vahvaid raamatuid, mis annavad kinnitust olemasolevale teadmisele või uusi mõtteid, mida kliendikesksuse ja kliendikogemuse juhtimise valdkonnas rakendada.
Mõtted ja kogemused, mis olen kogunud, valan endas kinnistamiseks ja väärtusliku vara jagamiseks regulaarselt ARTIKLITEKS. Avaldan neid kas ajakirjades või siin. Vähemalt kord kvartalis mingi teema saab läbi katsutud ja tõdemused paberile pandud.
TERMINID, mis haakuvad kliendikesksuse ja kliendikogemuse juhtimisega on lahti kirjutatud TERMINITE LEHEL. Sealt saab selgust, mida olen mõelnud ühe või teise sõnaga, mida kasutan.
Lisaks vean Facebookis Kliendikesksuse gruppi, mille liikmeteks on inimesed, keda kliendikesksuse ja kliendisuhete teema puudutab ja huvitab. Sealne sisu uuendus on iganädalane. Jagame mõtteid, huvitavat lugemist ja teadaandeid – seal on kõike.