
Klientide kogemus Sinu ettevõttes sõltub rohkematest teguritest kui vaid eesliini teeninduse tasemest. Meistriklass aitab Sul aru saada kliendikogemuse loomise tervikust ja kliendikeskse tegutsemise alustest. See on oluline samm suurepärase kliendikogemuse loomise teel.
Meistriklassi on oodatud kõik juhid ja spetsialistid, kes vastutavad ettevõtte kliendikeskse arengu, kliendisuhete ja -teeninduse eest. 8–12 osalejat | 3 õppepäeva | personaalne kohtumine
laval vaid pika kogemusega praktikud.
Miks osaleda kliendikogemuse juhtimise meistriklassis?
- Saad teadmisi kliendikeskselt toimiva ettevõtte fookustest ja praktilised tööriistad kliendikesksuse arendamiseks ning kliendikogemuse juhtimise süsteemseks ülesehitamiseks.
- Analüüsid enda organisatsiooni tugevusi ja arengukohti, saad ideid ja inspiratsiooni. Lisaks personaalne, sinu ettevõtte vajadustest lähtuv nõustamine.
- Saad osa koolitajate, külalisesinejate ja teiste osalejate kogemustest.
Järgmine meistriklassi toimumine on planeerimisel.
Anna märku enda huvist meistriklassi vastu ning hoiame Sind kursis arengutega.
Õppepäevade ajakava:

1. Kliendikeskne ettevõte: kliendikogemus kliendi ja ettevõtte vaatest; klienditeekonna kaardistus ja seotud protsessid
2. Mõõtmine: kliendikesksuse ja kliendikogemuse mõõtmine ning analüüs
3. Arendustegevused: kliendikeskne (inimeste)juhtimine, tegevuskava koostamine, muudatuste juhtimine
+ Rohkem kui ühel päeval osalev ettevõte saab saab hinnata oma ettevõtte kliendikesksust täites Ettevõtte kliendikesksuse ekspertiisi küsimustiku. Ettevõtte kokkuvõtte arutelu toimub personaalselt, viimasel koolituspäeval tutvutakse osalevate ettevõtete koondtulemustega.
+ Ettevõtte vajadustest lähtuv personaalne kohtumine osalejale sobival ajal pärast koolituse lõppu.
Praktiline info:
- Meistriklass toimub Tallinnas.
- Koolituspäeva kestus 9.00–17.00
- Grupi suurus on 8–12 osalejat
- Meistriklassi viivad läbi oma ala parimad
Päevade arv | Kogu kursus (kolm päeva) | Kaks valitud koolituspäeva | Üks valitud koolituspäev |
Hind 1 osalejale | 690 € | 525 € | 295 € |
Hind 1 osalejale kui ühest ettevõttest 2 inimest | 640 € | 475 € | 245 € |
Personaalne nõustamine Tundide arv | 2h | 1.5h | 1h |
Kliendikesksuse hindamine | Jah | Jah | Ei |
Hind sisaldab
- õppepäeva(de) materjalid, kohvi- ja lõunapausid
- personaalne nõustamine
- ettevõtte kliendikesksuse hindamine (vähemalt kahel päeval osalejale).
Kliendid koolitusest