Kliendikogemuse juhtimise meistriklass

Foto: Andreas Erik Rohesalu, Kliendikogemuse juhtimise meistriklass

Klientide kogemus Sinu ettevõttes sõltub rohkematest teguritest kui vaid eesliini teeninduse tasemest. Meistriklass aitab Sul aru saada kliendikogemuse loomise tervikust ja kliendikeskse tegutsemise alustest. See on oluline samm suurepärase kliendikogemuse loomise teel. 

Meistriklassi on oodatud kõik juhid ja spetsialistid, kes vastutavad ettevõtte kliendikeskse arengu, kliendisuhete ja -teeninduse eest. 8–12 osalejat | 3 õppepäeva | personaalne kohtumine
laval vaid pika kogemusega praktikud.

Miks osaleda kliendikogemuse juhtimise meistriklassis?

  • Saad teadmisi kliendikeskselt toimiva ettevõtte fookustest ja praktilised tööriistad kliendikesksuse arendamiseks ning kliendikogemuse juhtimise süsteemseks ülesehitamiseks.
  • Analüüsid enda organisatsiooni tugevusi ja arengukohti, saad ideid ja inspiratsiooni. Lisaks personaalne, sinu ettevõtte vajadustest lähtuv nõustamine.
  • Saad osa koolitajate, külalisesinejate ja teiste osalejate kogemustest.  

Järgmine meistriklassi toimumine on planeerimisel.
Anna märku enda huvist meistriklassi vastu ning hoiame Sind kursis arengutega.

Õppepäevade ajakava:

Foto: Andreas Erik Rohesalu, Registreeru Kliendikogemuse juhtimise meistriklassi

1. Kliendikeskne ettevõte: kliendikogemus kliendi ja ettevõtte vaatest; klienditeekonna kaardistus ja seotud protsessid

2. Mõõtmine:
kliendikesksuse ja kliendikogemuse mõõtmine ning analüüs 

3. Arendustegevused:
kliendikeskne (inimeste)juhtimine, tegevuskava koostamine, muudatuste juhtimine 

+ Rohkem kui ühel päeval osalev ettevõte saab saab hinnata oma ettevõtte kliendikesksust täites Ettevõtte kliendikesksuse ekspertiisi küsimustiku. Ettevõtte kokkuvõtte arutelu toimub personaalselt, viimasel koolituspäeval tutvutakse osalevate ettevõtete koondtulemustega.

+ Ettevõtte vajadustest lähtuv personaalne kohtumine osalejale sobival ajal pärast koolituse lõppu.

Praktiline info:





Päevade arvKogu kursus
(kolm päeva)
Kaks valitud koolituspäevaÜks valitud koolituspäev
Hind 1 osalejale1050 €750 €450 €
Hind 1 osalejale kui ühest ettevõttest 2 inimest950 €650 €350
Personaalne nõustamine
Tundide arv
2h 1.5h 1h
Kliendikesksuse hindamineJahJahEi

Hind sisaldab

  • õppepäeva(de) materjalid, kohvi- ja lõunapausid
  • personaalne nõustamine
  • ettevõtte kliendikesksuse hindamine (vähemalt kahel päeval osalejale).

Kliendid koolitusest

IKEA kliendikesksuse töötuba

“Kui ma küsisin tagasisidet siis kõik kiitsid koolitust. Oli huvitav ning eriti pani neid imestama kui oskuslikult Sa meie teemad olid sinna sisse põiminud. Sa tegid selle koolituse meile südamega valmis.”

Varje Anvelt

Kliendisuhete haldur

Kliendikesksuse arendustegevused

Läbi töötubade saime väärtuslikku sisendit ja optimistlikku meelt, kuidas asutuse kliendikesksuse teekonnal edasi liikuda.

Iivi Väli

Maa-amet. Teabehalduse osakond, juhataja

OÜ Baltic Agro Machinery

“Hästi mõnus atmosfäär, asjalik sisu ja vahvad koolitajad.”

Lola Tehver

Turundusjuht

SA Viljandi Haigla

“Tegemist on mitmekülgse ja huvitava meistriklassiga, mis andis ülevaate valdkonna olulisematest teemadest ning võimaluse avardada silmaringi eri elualade kolleegide tegemiste ja kogemustega.”

Krista Valdvee

Koostööteenuste juht

Arrak Halduse OÜ

“Hea seltskond oli seal koos. See “kombo” töötas hästi. Minu jaoks numbriinimesena oli oluline näha ka teist, kliendikeskset, külge. Vaja oli inspiratsiooni ja muutmist mõtlemises, mida tavalised klienditeeninduse ja müügikoolitused mulle pole andnud. “

Mika Arrak

Juhatuse liige

Südameapteek (Pharma Holding OÜ)

“Katri puhul on näha, et ta teeb oma tööd suure südame ning pühendumusega. Võiks öelda, et isegi sündinud koolitaja/õpetaja. Tunda on, et tal on suur soov, et kõik oleks kaasatud ning omandaksid uusi teadmisi. ”

Kadri Villemson

Teenindusjuht

AS LHV Pank

“Minu jaoks oli üks suurimaid väärtusi see, et koolitusel osalejad olid kõik nii erinevatest valdkondadest. See oli väga silmaringiavardav ja lahe võimalus. Lisaks vedas mul ka selles mõttes, et lisaks teistele valdkondadele, oli koolitusel ka minu valdkonna esindaja (Inga Citadelest), mis andis võimaluse tuua paralleele ka samas valdkonnas.”

Kadri Gutmann

Teenindusprotsesside arendusjuht

AS Ekspress Meedia

Korra aeg maha võtta ning mõelda selle üle, mis üldse on kliendikogemus ning kas või mil määral igapäevatöös ettevõte mõtleb kliendi peale, tuleb kasuks igale töötajale ning eriti veel juhile.”

Kaia Otsa

Tellimis- ja teenindusvaldkonna juht

AS Citadele banka Eesti filiaal

“Sain kinnitust oma mõtetele ja abi, kuidas oma mõtteid panna sõnadesse, et viia see ettevõttes oma kolleegideni/juhtideni. Üks rütm, üks viis, üks muusika, kliendikeskne organisatsioon, kõige suurem tõrge on ettevõtte juhtimine sisemist kultuuri ja riigi kultuuri tundmata. Juhtimine – viis olla inimene ja et kõik algab mõtteviisist. Juht on selle keskmes, mida me teeme.”

Inga Lükk

Teenindusjuht

Benu Apteek (Nordic Pharmacy OÜ)

“Koolitus oli väga huvitav ning teema lai, seega oleks võinud olla veel 1 koolituspäev.”

Maria Otsa

Jaekaubanduse arendusjuht
Annan enda huvist märku