Kliendikogemuse juhtimise meistriklass

Kliendikesksuse meistriklass

Klientide kogemus Sinu ettevõttes sõltub rohkematest teguritest kui vaid eesliini teeninduse tasemest. Meistriklass aitab Sul aru saada kliendikogemuse loomise tervikust ja kliendikeskse tegutsemise alustest. See on oluline samm suurepärase kliendikogemuse loomise teel. 

Meistriklassi on oodatud kõik juhid ja spetsialistid, kes vastutavad ettevõtte kliendikeskse arengu, kliendisuhete ja -teeninduse eest. 8–12 osalejat | 3 õppepäeva | personaalne kohtumine
laval vaid pika kogemusega praktikud.

Miks osaleda kliendikogemuse juhtimise meistriklassis?

  • Saad teadmisi kliendikeskselt toimiva ettevõtte fookustest ja praktilised tööriistad kliendikesksuse arendamiseks ning kliendikogemuse juhtimise süsteemseks ülesehitamiseks.
  • Analüüsid enda organisatsiooni tugevusi ja arengukohti, saad ideid ja inspiratsiooni. Lisaks personaalne, sinu ettevõtte vajadustest lähtuv nõustamine.
  • Saad osa koolitajate, külalisesinejate ja teiste osalejate kogemustest.  

2021 grupp alustab aprillis/mais. 

Õppepäevade ajakava:

Registreeru kliendikesksuse meistriklassi koolitusele

1. Kliendikeskne ettevõte: kliendikogemus kliendi ja ettevõtte vaatest; klienditeekonna kaardistus ja seotud protsessid

2. Mõõtmine:
kliendikesksuse ja kliendikogemuse mõõtmine ning analüüs 

3. Arendustegevused:
kliendikeskne (inimeste)juhtimine, tegevuskava koostamine, muudatuste juhtimine 

+ Iga ettevõte saab hinnata oma ettevõtte kliendikesksust täites Ettevõtte kliendikesksuse ekspertiisi küsimustiku. Ettevõtte kokkuvõtte arutelu toimub personaalselt, viimasel koolituspäeval tutvutakse osalevate ettevõtete koondtulemustega.

+ Ettevõtte vajadustest lähtuv personaalne kohtumine osalejale sobival ajal pärast koolituse lõppu.

Praktiline info:





Päevade arvKogu kursus
(3 päeva)
Kaks valitud koolituspäevaÜks valitud koolituspäev
Hind 1 osalejale740 €575 €295 €
Hind 1 osalejale kui ühest ettevõttest 2 inimest690 €525 €245
Personaalne nõustamine
Tundide arv
2h 1.5h 1h

Hind sisaldab

  • õppepäeva(de) materjalid, kohvi- ja lõunapausid
  • ettevõtte kliendikesksuse hindamine
  • personaalne nõustamine

Kliendid koolitusest

Lola Tehver, Baltic Agro Machinery, Turundusjuht

“Hästi mõnus atmosfäär, asjalik sisu ja vahvad koolitajad.”

Krista Valdvee, Viljandi Haigla, Koostööteenuste juht

“Tegemist on mitmekülgse ja huvitava meistriklassiga, mis andis ülevaate valdkonna olulisematest teemadest ning võimaluse avardada silmaringi eri elualade kolleegide tegemiste ja kogemustega.”

Mika Arrak, Arrak Halduse, Juhatuse liige

“Hea seltskond oli seal koos. See “kombo” töötas hästi. Minu jaoks numbriinimesena oli oluline näha ka teist, kliendikeskset, külge. Vaja oli inspiratsiooni ja muutmist mõtlemises, mida tavalised klienditeeninduse ja müügikoolitused mulle pole andnud. “

Kadri Villemson, Südameapteek, Teenindusjuht

“Katri puhul on näha, et ta teeb oma tööd suure südame ning pühendumusega. Võiks öelda, et isegi sündinud koolitaja/õpetaja. Tunda on, et tal on suur soov, et kõik oleks kaasatud ning omandaksid uusi teadmisi. ”

Kadri Gutmann, LHV Pank, Teenindusprotsesside arendusjuht

“Minu jaoks oli üks suurimaid väärtusi see, et koolitusel osalejad olid kõik nii erinevatest valdkondadest. See oli väga silmaringiavardav ja lahe võimalus. Lisaks vedas mul ka selles mõttes, et lisaks teistele valdkondadele, oli koolitusel ka minu valdkonna esindaja (Inga Citadelest), mis andis võimaluse tuua paralleele ka samas valdkonnas.”

Kaia Otsa, Ekspress Meedia, tellimis- ja teenindusvaldkonna juht

Korra aeg maha võtta ning mõelda selle üle, mis üldse on kliendikogemus ning kas või mil määral igapäevatöös ettevõte mõtleb kliendi peale, tuleb kasuks igale töötajale ning eriti veel juhile.”

Inga Lükk, AS Citadele banka Eesti filiaal, teenindusjuht

“Sain kinnitust oma mõtetele ja abi, kuidas oma mõtteid panna sõnadesse, et viia see ettevõttes oma kolleegideni/juhtideni. Üks rütm, üks viis, üks muusika, kliendikeskne organisatsioon, kõige suurem tõrge on ettevõtte juhtimine sisemist kultuuri ja riigi kultuuri tundmata. Juhtimine – viis olla inimene ja et kõik algab mõtteviisist. Juht on selle keskmes, mida me teeme.”

Maria Otsa, Benu Apteek, jaekaubanduse arendusjuht

“Koolitus oli väga huvitav ning teema lai, seega oleks võinud olla veel 1 koolituspäev.”

Inge Palgi, Audit Partner OÜ, juhataja ja vandeaudiitor

“Väike grupp, elav arutelu, kogemuste jagamine oli aktiivne.”

Gerli Kaljuvee, Elektrilevi OÜ, protsessijuht

“Väärtus seisneb just erinevate ettevõtete kogemust kuulates ja ise jagades. “

Jah, ma ikka soovin registreeruda meistriklassi