Teenindusstandardite uuendus
“Saime omale sisuka raamatu ning usun, et panime koolitustega nii mõnedki müügitöötajad mõtlema oma igapäevatöö paremaks muutmisele. Katri suutis alati kõikide meie mõtetega kaasa minna ning oma lahendusi juurde pakkuda. Kui keerasime mõtted üks hetk peapeale, siis ei lasknud ta end sellest häirida ning tuli välja uue kavaga. 🙂 Rõõm oli koos töötada!”
Kliendikesksuse ekspertiis
“Toon välja oskuse ja avatuse mõelda ja minna kaasa, kohaneda ja täiendada. Professionaalsuse poole pealt: Katril on valmisolek kohaneda äri vajadustele vastavaks ja sealt kaudu luua väärtust kogu tegevusega – super.“
Kliendikogemuse juhtimise süsteemi analüüs
“Professionaalne kõrvalpilk oli meile suureks abiks, kuna saime teada asju, mida omakeskis asju arutades ja analüüsides oleks ilmselt mõnda aega tähelepanuta jäänud. Meeldis ka terviklik lähenemine kliendikogemuse juhtimise süsteemi analüüsimisele.
Katri oli väga koostööaldis, oskas asju lihtsalt edasi anda ja oma tähelepanekuid ning ettepanekuid mõtestada. “
Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
“Kolm päeva meistriklassis ehitasid üles teoreetilise terviku, selguse strateegilisest kliendikogemusest, mida aitasid avada ägedate külaliste valdkondlikud ja kaasteeliste põnevad kogemused.”
Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
“Meeldis, et kliendikogemuse juhtimise meistriklassi päevad olid sisukalt üles ehitatud, kaasatud erinevaid esinejaid, kes inspireerisid nii oma isiku kui tegudega. Kogu protsess oli nauditav, kuna ka grupp oli ühel lainel, jagades nii oma mõtteid kui kogemusi.”