• Esileht
  • Teenused
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt

KLIendikogemuse

Mõõtmine

Kuidas mõõta klienditeenindust, kliendirahulolu ja kliendikogemust?
Millest alustada ja millist uuringu metoodilist käsitlust kasutada? 

Teenused

  • Interim kliendikogemuse juht
  • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
  • Kliendikesksuse diagnostika
  • Kliendikogemuse mõõtmine
  • Klienditeekonna kaardistus
  • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
  • Ristsõnad
    /
  • Teenused
  • /
  • Kliendikogemuse mõõtmine

Kogu kliendikogemuse juhtimise ja disainimise keskmes on selle mõõtmise süsteem. Ideaalis võiks kliendikogemust ja kliendirahulolu mõõta nii strateegilisel, operatiivsel kui ka taktikalisel tasandil.

Mõõtmise puhul on oluline mõista, et ka mõõtmine on üks osa kliendikogemuse loomisest. Klientidelt tagasiside küsimine annab Sulle võimaluse olla kliendiga kontaktis ning temaga suhelda. Seepärast on oluline läbi mõelda, mida ja mil viisil küsida ning ka see, mis saab kogutud informatsioonist edasi. See, mida kogutud informatsiooniga teed ning kuidas seda väärtuslikku sisendit kasutad, loob võimalused ettevõtte edasiseks arenguks. Samuti annab konstruktiivse tagasiside põhjalt protsesside, toodete ja teenuste muutmine head sisendit väärtuspõhiseks kommunikatsiooniks oma kliendiga.  

Saan Sulle abiks olla järgnevatel klienditeeninduse ja kliendikogemuse mõõtmise teemadel:

  • Klienditeekonna kaardistus 
  • Tagasiside kogumise süsteemi loomine 
  • Äritulemusi toetavad eesmärkide ja mõõdikute seadmine
  • Tagasiside uurimise meetodi valik
  • Küsimustike koostamine ja küsitluste läbiviimine
  • Tulemuste tõlgendamine
  • Arendustegevuste planeerimine

_________________________________________________________________________________________

Kas Sul on küsimusi? Või tead juba millise teemaga neist vajad abi?
Täida järgnev vorm või helista Katrile: +37253406545
Vastan päringule hiljemalt järgmisel tööpäeval. 

Email again:
Milliste teemade osas vajad abi?
Olen tutvunud Privaatsustingimustega* ning:
*Privaatsustingimused
Kontakt:
Katri Rohesalu
   +37253406545   
katri@kliendikesksus.ee








Privaatsustingimused

 
  • Esileht
  • Teenused
    • Interim kliendikogemuse juht
    • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
      • Meistriklassi sisu
      • Meistriklassi registreerimine
    • Kliendikesksuse diagnostika
    • Kliendikogemuse mõõtmine
    • Klienditeekonna kaardistus
    • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
    • Ristsõnad
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt