Kogu kliendikogemuse juhtimise ja disainimise keskmes on selle mõõtmise süsteem. Ideaalis võiks kliendikogemust ja kliendirahulolu mõõta nii strateegilisel, operatiivsel kui ka taktikalisel tasandil.
Mõõtmise puhul on oluline mõista, et ka mõõtmine on üks osa kliendikogemuse loomisest. Klientidelt tagasiside küsimine annab Sulle võimaluse olla kliendiga kontaktis ning temaga suhelda. Seepärast on oluline läbi mõelda, mida ja mil viisil küsida ning ka see, mis saab kogutud informatsioonist edasi. See, mida kogutud informatsiooniga teed ning kuidas seda väärtuslikku sisendit kasutad, loob võimalused ettevõtte edasiseks arenguks. Samuti annab konstruktiivse tagasiside põhjalt protsesside, toodete ja teenuste muutmine head sisendit väärtuspõhiseks kommunikatsiooniks oma kliendiga.
Saan Sulle abiks olla järgnevatel klienditeeninduse ja kliendikogemuse mõõtmise teemadel:
- Klienditeekonna kaardistus
- Tagasiside kogumise süsteemi loomine
- Äritulemusi toetavad eesmärkide ja mõõdikute seadmine
- Tagasiside uurimise meetodi valik
- Küsimustike koostamine ja küsitluste läbiviimine
- Tulemuste tõlgendamine
- Arendustegevuste planeerimine
_________________________________________________________________________________________
Kas Sul on küsimusi? Või tead juba millise teemaga neist vajad abi?
Täida järgnev vorm või helista Katrile: +37253406545
Vastan päringule hiljemalt järgmisel tööpäeval.