Igaüks meist on kuhugi teel.
Nii ka Sinu kliendid.
Milline on Sinu kliendi teekond Sinu ettevõttes ning millised on kokkupuutepunktid, mille kaudu luuakse kliendikogemust?
Nii ka Sinu kliendid.
Milline on Sinu kliendi teekond Sinu ettevõttes ning millised on kokkupuutepunktid, mille kaudu luuakse kliendikogemust?
Klienditeekonna kaardistus on vajalik töövahend mõistmaks kogemust, mille osaliseks klient on saanud.
Klienditeekonna kaardistus on ka oluline alustala kliendikogemuse juhtimise süsteemis andes vajaliku raamistiku mõõtmissüsteemile ja protsesside arendamisele.
Klienditeekonna kaardistus on ka oluline alustala kliendikogemuse juhtimise süsteemis andes vajaliku raamistiku mõõtmissüsteemile ja protsesside arendamisele.
Kui Sa ei ole sellele mõelnud, kuid näed, et selle teemaga tasub tegeleda, saan Sind aidata.
Klienditeekonna kaardistusprotsess koosneb mitmest etapist ning sellesse kaasatakse ideaalis erinevaid osapooli ettevõtte seest ja väljast.
Mida sisukamat tulemust soovid, seda mitmekülgsemalt tuleb teemale ka läheneda.
Mida sisukamat tulemust soovid, seda mitmekülgsemalt tuleb teemale ka läheneda.
- Võimalik on kaardistada klientide teekonda erinevast vaatest: üldine teekond/teekonnad või võttes fookusesse konkreetne toode või teenus.
Kaardistusprotsess (näitena) koosneb järgmistest etappidest:
- Sisendi kogumine (strateegilised dokumendid, kirjeldatud protsessid, varasemad klienditeekonna kaardistused, klientide tagasiside jms)
- Fookuse seadmine (Kliendirühmad- persoonad, kellele kaardistuses keskendutakse)
- Kliendi intervjuud (tavapärane tagasiside ei anna klienditeekonna etappide kohaselt piisavalt detailset sisendit)
- Kaardistustöötoad ettevõtte (võtme)töötajatega (olenevalt määratud eesmärgist kas 2 või 3 töörühma)
- Klienditeekonna kaardistuse vormistus ja soovitused edasisteks sammudeks
- klientide kogemuse kujunemist
- millises teekonna etapis võib asi kiiva kiskuda
- mida mõõta
- milliseid ettevõtte siseseid protsesse tuleb muuta või parandada
Kõik ettevõtte töötajad, kes on protsessi kaasatud saavad Sinuga sarnase tunnetuse ja arusaama. Ühine mõistmine on alus väärtusloovaks koostööks.
________________________________________________________________________________________
Tunned huvi antud teenuse vastu või soovid küsida lisaküsimusi?
Täida allpooltoodud vorm või helista Katrile +372 53406545.
Päringule saad vastuse hiljemalt järgmisel tööpäeval.
Tunned huvi antud teenuse vastu või soovid küsida lisaküsimusi?
Täida allpooltoodud vorm või helista Katrile +372 53406545.
Päringule saad vastuse hiljemalt järgmisel tööpäeval.