• Esileht
  • Teenused
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt

Interim 
(ehk ajutine)

kliendikogemuse/

kliendikesksuse juht

Kas oled mõelnud, et vajaksid ajutiselt oma ettevõttesse inimest, kes aitaks aru saada, millega peaks ettevõte kliendikesksuse ja kliendikogemuse juhtimise osas esmalt tegelema või kes aitaks viia läbi konkreetse(d) muudatuse(d)?
Või oleks vaja mingis konkreetses teemas abikäsi ka juhul kui ettevõttes ei ole eraldi kliendisuhtluse eest vastutavat valdkonna juhti. Et keegi tuleks ja teeks ära!
Kui oled, siis oled õigel lehel.
 

Teenused

  • Interim kliendikogemuse juht
  • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
  • Kliendikesksuse diagnostika
  • Kliendikogemuse mõõtmine
  • Klienditeekonna kaardistus
  • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
  • Ristsõnad
    /
  • Teenused
  • /
  • Interim kliendikogemuse juht
Kes on interim kliendikogemuse/kliendikesksuse juht? 
Sõna "Interim" tähendab ladina keeles  ad interim 'vahepeal' või 'ajutiselt'. 
Interim juht on vajalike oskuste ja kogemusega kvalifitseeritud inimene, kes tuleb väljastpoolt ettevõtet ja viib konkreetse aja jooksul ellu kokkulepitud tegevused. 
Teda võib võtta kui lepingulist partnerit, kes on ettevõttes teatud muutuste ellu viimiseks või selguse loomiseks. 
   
Kuidas?
  • Interim kliendikogemuse/kliendikesksuse juht ei ole ettevõtte töötajate koosseisus. Temaga ei sõlmita töölepingut ning ettevõte ei pea tema sotsiaalsete garantiide eest muretsema.  
  • Interim juhiga sõlmitakse töövõtuleping konkreetse ajaperioodi, tööaja mahu (tundide või koormuse suurust määratledes), eesmärgi, vastutuse, mandaadi, töötulemuste hindamise jne. kohaselt. 
  • NB! Interim juht ei ole reeglina ettevõtte jaoks saadaval n.ö "täistööajaga". Täpne koormus lepitakse kokku tulenevalt töö sisust ja ettevõtte vajadusest. 

Kellele võiks taolist spetsialist/juhti vaja minna?
Väike ja keskmine ettevõte, kellel 
  • ei ole klienditeemade eest otsest vastutust omavat töötajat, kuid on vaja üles ehitada protsessid, süsteemid jms. Interim juht tuleb ja teeb ära. Siis lepitakse kokku edasine teema/süsteemi/protsessi vastutus/ülalhoid ning töö läheb ettevõttes edasi ilma Interim juhita.
  • ei ole eraldi kliendikogemuse ja kliendikesksuse vastutusega ametikohta loodud, kuid kes kaaluvad taolise rolli loomist. Interim juhi kasutus annab võimaluse antud sisuga rolli teatud perioodil "katsetada". Saab selgeks kas ja mis väärtust taolise positsiooni olemasolu klientidele, töötajatele ja ettevõttele loob. Samuti annab see selgema tunnetuse, millist inimest ja millise koormusega põhipalgale võtta selleks, et interim juhi ajal loodud initsiatiivid elama jääks ja edasi areneks.
Kõik ettevõtted, kellel on olemas vastav roll, kuid kes ajutiselt vajab:
  • asendust põhitöötaja eemaoleku tõttu;
  • lisajõudu mingi konkreetse initsiatiivi elluviimiseks, kuid kuna tegu ei ole pideva töömahu suurenemisega, siis täiendava töötaja värbamine (ka tähtajalise lepinguga) ei tundu mõistlik.
Interim kliendikogemuse/kliendikesksuse juht.

Mis võib olla (näitena) Sinu vajaduseks?
  • Ettevõtte kliendikogemuse juhtimise/kliendikesksuse strateegia loomine ja rakendusprotsessi kokku leppimine/läbi viimine. 
  • Kliendikogemuse juhtimise süsteemi loomine koostöös ettevõtte juhtide ja seotud üksustega. See sisaldab erinevaid tegevusi nagu: hetke olukorra ja klientide kogemuse mõistmine (näiteks intervjuud klientidega), klienditeekonna kaardistus (kaasates organisatsiooni erinevaid üksusi ja kliente), kliendikogemuse mõõtmissüsteemi ja protsesside loomine jne. 
  • Olemasoleva kliendikogemuse juhtimise süsteemi ülevaatus ja uuendus.
  • Teenindusskeemid või teenindusstandardid vajavad uuendust ning on ootus, et keegi oleks püsivamalt protsessiga seotud. Konsultant võib aidata neid luua ja juhtida ka protsessi kuid igapäevane rakendus on see, millega konsultant kindlasti ei saa tegeleda, sest see on püsivam/iganädalane pühendumine ühele teemale. 
  • jne.
Mis selline teenus maksab?
Teenuse hind kujuneb oodatud tulemuse, sellest sõltuva töö mahu ja lepingu pikkuse tingimustest. 

_________________________________________________________________________________________

Tunned huvi antud teenuse vastu või soovid küsida lisaküsimusi? 
Helista Katrile +372 53406545 või täida kontaktivorm SIIN.
Päringule saad vastuse hiljemalt järgmisel tööpäeval.

Kontakt:
Katri Rohesalu
   +37253406545   
katri@kliendikesksus.ee








Privaatsustingimused

 
  • Esileht
  • Teenused
    • Interim kliendikogemuse juht
    • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
      • Meistriklassi sisu
      • Meistriklassi registreerimine
    • Kliendikesksuse diagnostika
    • Kliendikogemuse mõõtmine
    • Klienditeekonna kaardistus
    • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
    • Ristsõnad
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt