Kes on interim kliendikogemuse/kliendikesksuse juht?
Kuidas?
Kellele võiks taolist spetsialist/juhti vaja minna?
Väike ja keskmine ettevõte, kellel
Mis võib olla (näitena) Sinu vajaduseks?
Sõna "Interim" tähendab ladina keeles
ad interim 'vahepeal' või 'ajutiselt'.
Interim juht on vajalike oskuste ja kogemusega kvalifitseeritud inimene, kes tuleb väljastpoolt ettevõtet ja viib konkreetse aja jooksul ellu kokkulepitud tegevused.
Teda võib võtta kui lepingulist partnerit, kes on ettevõttes teatud muutuste ellu viimiseks või selguse loomiseks.
Teda võib võtta kui lepingulist partnerit, kes on ettevõttes teatud muutuste ellu viimiseks või selguse loomiseks.
- Interim kliendikogemuse/kliendikesksuse juht ei ole ettevõtte töötajate koosseisus. Temaga ei sõlmita töölepingut ning ettevõte ei pea tema sotsiaalsete garantiide eest muretsema.
- Interim juhiga sõlmitakse töövõtuleping konkreetse ajaperioodi, tööaja mahu (tundide või koormuse suurust määratledes), eesmärgi, vastutuse, mandaadi, töötulemuste hindamise jne. kohaselt.
- NB! Interim juht ei ole reeglina ettevõtte jaoks saadaval n.ö "täistööajaga". Täpne koormus lepitakse kokku tulenevalt töö sisust ja ettevõtte vajadusest.
Kellele võiks taolist spetsialist/juhti vaja minna?
Väike ja keskmine ettevõte, kellel
-
ei ole klienditeemade eest otsest vastutust omavat töötajat, kuid on vaja üles ehitada protsessid, süsteemid jms. Interim juht tuleb ja teeb ära. Siis lepitakse kokku edasine teema/süsteemi/protsessi vastutus/ülalhoid ning töö läheb ettevõttes edasi ilma Interim juhita.
- ei ole eraldi kliendikogemuse ja kliendikesksuse vastutusega ametikohta loodud, kuid kes kaaluvad taolise rolli loomist. Interim juhi kasutus annab võimaluse antud sisuga rolli teatud perioodil "katsetada". Saab selgeks kas ja mis väärtust taolise positsiooni olemasolu klientidele, töötajatele ja ettevõttele loob. Samuti annab see selgema tunnetuse, millist inimest ja millise koormusega põhipalgale võtta selleks, et interim juhi ajal loodud initsiatiivid elama jääks ja edasi areneks.
- asendust põhitöötaja eemaoleku tõttu;
- lisajõudu mingi konkreetse initsiatiivi elluviimiseks, kuid kuna tegu ei ole pideva töömahu suurenemisega, siis täiendava töötaja värbamine (ka tähtajalise lepinguga) ei tundu mõistlik.
Mis võib olla (näitena) Sinu vajaduseks?
- Ettevõtte kliendikogemuse juhtimise/kliendikesksuse strateegia loomine ja rakendusprotsessi kokku leppimine/läbi viimine.
- Kliendikogemuse juhtimise süsteemi loomine koostöös ettevõtte juhtide ja seotud üksustega. See sisaldab erinevaid tegevusi nagu: hetke olukorra ja klientide kogemuse mõistmine (näiteks intervjuud klientidega), klienditeekonna kaardistus (kaasates organisatsiooni erinevaid üksusi ja kliente), kliendikogemuse mõõtmissüsteemi ja protsesside loomine jne.
- Olemasoleva kliendikogemuse juhtimise süsteemi ülevaatus ja uuendus.
- Teenindusskeemid või teenindusstandardid vajavad uuendust ning on ootus, et keegi oleks püsivamalt protsessiga seotud. Konsultant võib aidata neid luua ja juhtida ka protsessi kuid igapäevane rakendus on see, millega konsultant kindlasti ei saa tegeleda, sest see on püsivam/iganädalane pühendumine ühele teemale.
- jne.
Teenuse hind kujuneb oodatud tulemuse, sellest sõltuva töö mahu ja lepingu pikkuse tingimustest.
_________________________________________________________________________________________
Tunned huvi antud teenuse vastu või soovid küsida lisaküsimusi?
Helista Katrile +372 53406545 või täida kontaktivorm SIIN.
Päringule saad vastuse hiljemalt järgmisel tööpäeval.