• Esileht
  • Teenused
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt

teenused

Kliendikesksus, kliendikogemuse juhtimine,  klienditeekond, kokkupuutepunktid, klienditeenindus, kliendirahulolu, kliendilojaalsus, kliendisuhte tugevus 
Palju termineid, kuid kõik on olulised Sinu ettevõtte jätkusuutlikkuse vaates.

Kliendikesksuse teenustega pakun teavet ja selgust terminite ja tegevuste rägastikus ning aitan läbi viia Sinu ettevõtte kliendikesksust tugevdavaid arendustegevusi.

Teenused

  • Interim kliendikogemuse juht
  • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
  • Kliendikesksuse diagnostika
  • Kliendikogemuse mõõtmine
  • Klienditeekonna kaardistus
  • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
  • Ristsõnad

Mis on kliendikesksuse kui termini tähendus?

Kliendikesksus on ettevõtte toimimise viis ja ettevõtte kultuuri väljendus. 
Kui ettevõte toimib kliendikeskselt luuakse alus suurepärase kliendikogemuse kujunemiseks.

Mis on kliendikogemuse kui termini tähendus?

Kliendikogemus on kliendi sisemine ja subjektiivne vastus tema otsesele või kaudsele kontaktile  organisatsiooniga- see on organisatsiooniga seotud kogemuste summa.

Milles väljendub hea kliendikogemus?

Kui kliendikogemus on olnud hea või väga hea, on klient rahul. See tähendab, et tema ootused ja saadud kogemus on tasakaalus. Ta usaldab Sind teenusepakkujana ning tal on tekkinud Sinu ettevõttega emotsionaalne side. Klientide rahulolu loob aluse kliendi lojaalsusele ja suhte tugevusele. Kui suhted kliendiga on tugevad, on ta avatum Sinu pakkumistele ja ettepanekutele ning ta ei ole aldis alternatiivsetele pakkumistele kellegi teise poolt. 
 ____________________________________________

Kliendikesksuse teenused:

Interim ehk ajutine kliendikesksuse/kliendikogemuse juht
Kliendikesksuse diagnostika

Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
Klienditeekonna kaardistus
Mõõtmine

Kliendikesksuse kompetentside hindamine
Teenuste kirjeldust täiendatakse igapäevaselt. Kui Sa ei leidnud Sind huvitavat teemat, võta Katriga ühendust helistades, kirjutades või täites kontaktisoov SIIN
Kliendikesksuse teenus

Kontakt:
Katri Rohesalu
   +37253406545   
katri@kliendikesksus.ee








Privaatsustingimused

 
  • Esileht
  • Teenused
    • Interim kliendikogemuse juht
    • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
      • Meistriklassi sisu
      • Meistriklassi registreerimine
    • Kliendikesksuse diagnostika
    • Kliendikogemuse mõõtmine
    • Klienditeekonna kaardistus
    • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
    • Ristsõnad
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt